Retour en verzending
Hoe wordt mijn pakket verzonden?
Alle pakketten worden verzonden via de standaardservice van DPD of PostNL
- Verzending binnen Nederland €4,95 ; vanaf € bestelbedrag € 50,- is verzending gratis
Pakketten kunnen via Track & Trace worden getraceerd. Deze code ontvang je na verzending van je bestelling via de mail. Voor voorwaarden en garanties kijk je op www.dpd.com/nl of https://www.postnl.nl/
Ophalen op afspraak is ook mogelijk ; Dat betreft producten die we fysiek op voorraad hebben. Sommige producten hebben wij niet standaard op voorraad, dit om kwaliteit te waarborgen van bijvoorbeeld gelpolish kleuren etc... Maar worden na bestelling binnen 1 á 2 werkdagen bij u bezorgd.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ophalen op afspraak is ook mogelijk ; Dat betreft producten die we fysiek op voorraad hebben. Sommige producten hebben wij niet standaard op voorraad, dit om kwaliteit te waarborgen van bijvoorbeeld gelpolish kleuren etc... Maar worden na bestelling binnen 1 á 2 werkdagen bij u bezorgd.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Na ontvangst van betaling van je bestelling zal deze binnen 48 uur worden verzonden en ontvang je een track & trace code via de mail. Onder normale omstandigheden levert DPD of PostNL na verzending, de volgende werkdag (onder normale omstandigheden). Dus binnen 48 uur dien je je bestelling in ontvangst te kunnen nemen. Let op: in het weekend worden er geen verzendingen gedaan. Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.
Is het mogelijk producten te ruilen of te retourneren?
Nee, dit is helaas niet mogelijk, omdat er niet gecontroleerd kan worden of de producten reeds zijn gebruikt en verpakkingen kunnen zijn beschadigd.
Heb ik garantie op mijn aangekochte producten?
Je krijgt standaard tenminste een half jaar garantie op elektra die u bij ons koopt, tenzij anders vermeld bij het product. Gedurende deze periode zijn reparaties gratis. Indien uw klacht ongegrond wordt bevonden (bijvoorbeeld door een bedieningsfout) of niet het gevolg is van een fabrieksfout maar van een andere oorzaak (bijvoorbeeld door blikseminslag of vochtschade), dan zijn wij genoodzaakt onderzoekskosten door te berekenen. Indien u toch tot reparatie wilt overgaan, dan worden de werkelijke transport- en reparatiekosten doorberekend.
Hoeveel zijn de verzendkosten?
Zoals de meeste klanten mij kennen, streef ik altijd naar de beste service en klantgerichte werkwijze. Zo ook met het leveren van producten en voorraadbeheer. De nagelproducten van Mistero Milano kunnen via "Het Nagelhuuske" rechtstreeks besteld worden. Maar worden dan vanuit Mistero Milano gestuurd naar jou. Zo kan ik de juiste voorraad garanderen, de beste kwaliteit en kunnen jullie nog meer profiteren van korting acties en sales. Maar ook leveren gaat dan vele malen sneller. En nog een voordeel, het assortiment is uitgebreid met nog meer heerlijke producten.
Maar.... dat wil niet zeggen dat "Het Nagelhuuske" geen voorraad meer heeft. Producten zoals acrylgel, liquid, base en tops, acrylgel, primer, fast gel, etc... zijn fysiek nog verkrijgbaar in de salon en gratis opgehaald worden bij mij.
>>> Check hier de fysieke voorraad bij Het Nagelhuuske
Bestellingen die (Mistero Milano) voor 11u binnenkomen op een werkdag worden de dag zelf verstuurd. Latere bestellingen zijn afhankelijk van de drukte en de vervoerder en kunnen een dag vertraging hebben. Alle pakketten worden verstuurd met DPD.
Nederland:
- Voor 11u besteld: de volgende werkdag geleverd (afhankelijk van de regio kan dit één dag langer onderweg zijn)
- Na 11u besteld: 1-2 werkdagen
- Bestellingen onder de €50 (incl. BTW) > € 4,95
- Bestellingen boven de €50 (incl. BTW) > gratis
België:
- Voor 11u besteld: de volgende werkdag geleverd
- Na 11u besteld: 1-2 werkdagen
- Bestellingen onder de €50 (incl. BTW) > € 4,95
- Bestellingen boven de €50 (incl. BTW) > gratis
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op.