✓ Hoge kwaliteit producten ✓ Gratis advies ✓ Binnen 48uur verzonden ✓ Gratis verzending vanaf €75

Retour en verzending

Vragen over bestellingen 

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Alle pakketten worden verzonden via de standaardservice van PostNL.

- Verzending binnen Nederland € 6,75

Pakketten kunnen via Track & Trace worden getraceerd. Deze code ontvang je na verzending van je bestelling via de mail. Helaas is verzenden naar België nog niet mogelijk! Voor voorwaarden en garanties kijk je op www.postnl.nl

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, ook dat is mogelijk. Kies dan voor de optie "ophalen" in je winkelwagentje. Je ontvangt dan een veilig betaalverzoek (zonder verzendkosten), zodra wij de betaling hebben ontvangen, gaan wij aan de slag met je bestelling en nemen wij contact op om een afspraak te maken wanneer je de producten op kan halen. Afhalen kan alleen tijdens werkdagen en ook hier streven we ernaar binnen 48uur. Dat is afhankelijk van fysieke voorraad. Voorbeeld: besteld u op vrijdag en niet alles is op voorraad dan krijgt u bericht om op te halen vanaf dinsdag of woensdag. Besteld u op dinsdag, dan zal de ophaaldag donderdag of vrijdag zijn. Etc.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Na ontvangst van betaling van je bestelling zal deze binnen 48 uur worden verzonden en ontvang je een track & trace code via de mail. PostNL levert (onder normale omstandigheden) na verzending, de volgende werkdag. Dus binnen 48 uur dien je je bestelling in ontvangst te kunnen nemen. Let op: in het weekend worden er geen verzendingen gedaan. Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.

Ruilen of retourneren 

Is het mogelijk producten te ruilen of te retourneren?

Nee, dit is helaas niet mogelijk, omdat er niet gecontroleerd kan worden of de producten reeds zijn gebruikt en verpakkingen kunnen zijn beschadigd.

Heb ik garantie op mijn aangekochte producten?

Je krijgt standaard tenminste een half jaar garantie op elektra die u bij ons koopt, tenzij anders vermeld bij het product. Gedurende deze periode zijn reparaties gratis. Indien uw klacht ongegrond wordt bevonden (bijvoorbeeld door een bedieningsfout) of niet het gevolg is van een fabrieksfout maar van een andere oorzaak (bijvoorbeeld door blikseminslag of vochtschade), dan zijn wij genoodzaakt onderzoekskosten door te berekenen. Indien u toch tot reparatie wilt overgaan, dan worden de werkelijke transport- en reparatiekosten doorberekend.